After Work På nya PM

Efter jobbet idag gick jag och några kollegor till PM för vår inplanerade After Work. Vi mötte upp några andra kollegor på plats som sitter i våra andra lokaler (jag är på två ställen). 
 
Trevligt avslut på denna dag som gått i ett med Tvätt innan jobbet, lämnade in min cykeln med punka på lunchen och hann hämta upp morgonens tvätt. Blev även två maskiner tvätt nu ikväll, men det får hänga på tork i lägenheten Över natten.. 
Nu är det slut på spring!
 
 PMs nya!!
 
Daniel gjorde kvällens middag och nu blir det film och några goda kvällsmål!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min blogg är som en gott & blandat påse- en blandning av sött och salt. Här får du läsa om allt från vad som fyller en helt vanlig vardag till att vara på resande fot. Nu väntar nya äventyr, följ med!

RSS 2.0