Tidig start på jobbet= larma av!

Idag kom jag till jobbet tidigare, lite i halv åtta, för jag har lite att dona med innan vi ska ha morgonmöte 8.15 och sen ska jag iväg med min kollega till Italienska Palatset på styrgruppsmöte 9-12. De bjuder på fika och lunch (hoppas vi är anmälda till lunchen) 😛
 
 
Så nu sitter jag och förbereder mig, dricker nybryggt kaffe och regnet faller utanför. Vi har haft Tråkigt väder senaste veckan i Växjö.. 
 
Första gågen jag skulle larma av, rätt nervöst när det pep lite hur som så larmade av, på, av, på, men sen vågade jag sluta. Det funkade! 😄
 
Efter lunch ska vi nog ut på lite ärenden och köpa in saker till kontoren. Kul! 
Men jag har lite administration som måste göras så vi får se hur det blir med den biten.
Kommer bli en bra dag!!
 
Önskar dig en trevlig fredag! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min blogg är som en gott & blandat påse- en blandning av sött och salt. Här får du läsa om allt från vad som fyller en helt vanlig vardag till att vara på resande fot. Nu väntar nya äventyr, följ med!

RSS 2.0