Hemma hos Anderlycke!

Igår jobbade jag över och sedan var vi hembjudna till familjen Anderlycke på middag. Så jag var bara hem om med mina saker innan vi gav oss iväg igen.
 
Jättekul att äntligen träffas igen!
Började hagla när Vi satt och åt Emmas goda tacopaj! Sjukt.
 
 
 
Tove i sin fina klänning från Disneyland och de blinkande klackskorna som hon älskar:-) 
 
Ville är ju bara för go!
 
Sen körde vi förbi Viktor, Linda och Signe som flyttade hit i söndags och sa hej. Stannade någon timme sen när klockan nästan var halv tio var det dags att köra hem! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min blogg är som en gott & blandat påse- en blandning av sött och salt. Här får du läsa om allt från vad som fyller en helt vanlig vardag till att vara på resande fot. Nu väntar nya äventyr, följ med!

RSS 2.0