Västkusten i mitt hjärta

Havet, stranden, sanddynorna, doften av hav och tång.. Det är livet! 
Kusten och havet är något speciellt för mig och kommer alltid ligga mig nära om hjärtat. Så igår var jag bara tvungen att ta en promenad på seneftermiddagen ner om stranden. Sen inom Ica på vägen hem istället! 
 
 
 
 
 
 
 
 
Annars slappade jag och Maria hela dagen medan männen spelade golf. De gick ut halv två och kom hem vid halv sju, lagom till dukat bord och all maten till trerättersmiddagen förberedd (till största del av Maria). 
 
 
Började med en välkomstdrink, korvar och oliver!
 
Gör förrätten som var stenromstoast!
Till middag: Marias inbakade fläskfilé serverat med potatisgratäng. Det är SÅ gott!
 
Efterätt; Marias rabarberpaj med vaniljvisp!
 
Trevlig middag med grannarna Innan vi körde in till stan och satte oss på Bulls uteservering. Vi kom hem lite över tolv igen, åt lite gott och pratade lite sen väntade sängen för mig.
 
 
 
En bra helg i Halmstad!!


Kommentarer
Veronica

Älskar västkusten :) Det bästa stället :)

2014-05-18 @ 15:22:59
URL: http://wallgrenveronica.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min blogg är som en gott & blandat påse- en blandning av sött och salt. Här får du läsa om allt från vad som fyller en helt vanlig vardag till att vara på resande fot. Nu väntar nya äventyr, följ med!

RSS 2.0