Emploi

 
Vaknade halvt stel i kroppen efter att ha sovit dåligt i vår lilla soffa hela natten. Inte nog med att jag och Daniel vaknar tusen gånger per natt när någon av oss rör sig så har Daniel börjat snarka. Hoppas att det är tillfälligt snarkande! :)
 
Ska bara försöka vänja mig vid rörelserna..
 
Idag var det två snabba koppar kaffe och frukost  innan jag skulle vara på den franska arbetsförmedlingen= emploi 9.20 för ett möte. Tredje gången gillt!  Eftersom engelsktalande fransmän är väldigt sällsynt här och för att jag saknade bankkonochinte något insurance kort alla har här, kunde jag inte registrera mig de två första gångerna. Ett krav var att ha med mig någon som kunde översätta. 
Daniel och laget hade värmning inför kvällens match men som tur var kunde deras fystränare/ materialare följa med mig. Stackare som fick sitta med mig i 1,5 timme. Roligare saker kan man göra! 
Stort tack Raimo!!
 
Sen blev det en roligare tisdag - fika med Linn! 
 
Nu sitter jag hemma hos Linn. Vi ska laga mat, kolla Idol och Svenska Hollywoodfruar, nice!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min blogg är som en gott & blandat påse- en blandning av sött och salt. Här får du läsa om allt från vad som fyller en helt vanlig vardag till att vara på resande fot. Nu väntar nya äventyr, följ med!

RSS 2.0