Back in Dijon

 
Nu har jag duschat, ätit köttfärssås och skapat med Linda och pappa. Halv fem kom jag äntligen fram till Dijon där Daniel kom och hämtade mig. Det har varit en lång resa och ganska jobbig. Det började med förseningar redan i Los Angeles och sen fortsatte det i Dallas på grund av vädret där. 
Väl framme i Paris skulle jag först ta tåg till Gare de Nord, byta och åka till Gare de Lyon. 
Fick vänta i på tågstationen i två timmar innan sista tåget tog mig till Dijon..
 
Trött och hungrig. Sov knappt två timmar på hela resan..
Som vanligt fick man små portioner på flyget så jag frågade faktiskt efter en extra portion kyckling med mos till middagen. Och det fick jag. Till det fick vi kex med god mjukost, fralla och någon kaka som jag aldrig smakade. Räckte med det andra gånger två..
 
Till frukost fick vi en varm croissant med sylt och smör, juice, kaffe och en liten fruktyoghurt. Franskt!
 
På planet hade även en onykter dam lagt sig på mitt säte när jag bytt plats för att försöka sova lite, vilket inte gick så bra och spytt ner sätet. Vilken TUR att det inte kom på mina skor och min handväska. Usch!! 
 
Så det har varit en lång och händelserik resa...
Nu piggnade jag till så vi ska mysa ner oss framför tvn med lite gott..
Välkommen tillbaka Jetlaggen eller nej jag hann ju aldrig riktigt bli av med dig. My best friend!!
 
Tack för att jag fick komma till er familjen Fasth, det har varit jätte roligt att få vara med i er vardag och se hur ni har det. Är så glad att jag spontant kom över till er...
 
Kram!!


Kommentarer
Linda

Och vi är så glada att vi fick låna dig ett tag :) Nöjet var på vår sida! Ha det toppen med jetlaggen nu ;)....

Svar: Vad bra!!=) Oh tack..har varit en jätte "bra" natt med jetlaggen..not;)
Therese af Geijerstam

2013-12-10 @ 05:19:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min blogg är som en gott & blandat påse- en blandning av sött och salt. Här får du läsa om allt från vad som fyller en helt vanlig vardag till att vara på resande fot. Nu väntar nya äventyr, följ med!

RSS 2.0