Christmas at South Coast Placa

När SIgnes nanny hade kommit och vi var redo, körde Linda och jag till köpcentret South Coast Placa. Viktor kom dit efter sin träning och vi hade en dag med god lunch och shopping. Vi kom hem med kassar alla tre.
 
 
Köpte ännu ett par jeans på American Eagle Outfitters, där jag också hittade en skinnjacka. Inte för att jag har letat efter en ny men den ville följa med mig hem, precis som strumpor från Nike och lite annat smått och gott. 
 
Lite skillnad på hur de julpyntar här jämfört med hemma i Sverige och kön till att hälsa på tomten ska vi inte ens prata om. Oh My God, den var lååång!
 
 
 
 
 
Det är med vemodiga känslor som jag njuter av en sista kväll hemma hos familjen Fasth. Det känns mindre roligt att lämna imorgon och åka hemåt igen men då får jag åtminstone träffa min man igen. Har haft det helt fantastiskt här och skulle gärna stannat;)
 


Kommentarer
Jessi

Du måste ju knäppa kort å visa all din shopping;) man blir ju nyfiken!!!

Svar: Var inte så fasligt mycket ändå, men det ska jag nog allt kunna ordna imorgon:)
Therese af Geijerstam

2013-12-08 @ 20:13:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min blogg är som en gott & blandat påse- en blandning av sött och salt. Här får du läsa om allt från vad som fyller en helt vanlig vardag till att vara på resande fot. Nu väntar nya äventyr, följ med!

RSS 2.0