Pancakes & Shooopping

Vaknade tidigt och tänkte gå ner och förberedda frukost till de andra men istället gick jag upp en liten vända för att sen åter blunda en stund I sängen. Lyckades somna om strax innan alarmet ringde klockan åtta. Hade nog kunnat sova rätt länge till om klockan inte ringt. 
Istället vaknar jag till en härlig doft och kommer ner till ett dukat bord i köket där Viktor står och steker pannkakor. Lyx! 
 
En god långfrukost!
 
 
 
  
 .Lekparken.
 
Efter lunchen körde Linda oss till Anaheim Outlet och på vägen dit hann vi även idag med varsin juice fylld med massa vitaminer och nyttigheter. Oj vad jag kommer vara boostad och redo för en kall vinter i Dijon efter denna veckan. 
 
Nu ska vi bli pigga & friska! 
 
Idag slog jag på stort med shoppingen. Tre butiker, tre stora kassar, en från vardera. Köpte två par jeans och en skön tunn tröja på American Eagle. Tre par skor från Nike och två par skor från Converse. Tre par var till mig. 
Linda utökade garderoben med två par jeans och två tröjor. Signe fick ett finaste små röda Converse. 
 
 
 
Innan skymningen hann jag och Linda ut på en promenad upp i bergen som ligger nära här de bor. Skönt med luft och framförallt var det en väldigt vacker promenad med naturen och solen på väg ner.
 
 
 
  
Ikväll har vi ätit Wok A l'a Linda som serverades med ris. Kyckling med grädde och teriyaki, mumma!!
 
Nu har Signe lagt sig, Linda och jag sitter vid stora matbordet med gott snacks och kör blogg- time Medan Viktor hänger i Soffan. Skönt kvällshäng!
 
Dörrklockan plingar... Nu fick Linda sina beställda skor levererade till dörren. Linda har nämligen nyligen kommit in i webshoppingens värld!! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min blogg är som en gott & blandat påse- en blandning av sött och salt. Här får du läsa om allt från vad som fyller en helt vanlig vardag till att vara på resande fot. Nu väntar nya äventyr, följ med!

RSS 2.0