Fit Club & Smoothie

Började morgonen med en stor frukost innan vi lämnade Signe på dagis och sen vidare till Lindas träningsställe Fit Club. Ett Bootcamp pass på 45 minuter. Oj vad jobbigt men jag klarade det bättre än väntat. I början tänkte jag att det inte skulle gå för kände mig trött och yr.
Men blev peppad av de andra och instruktören..
 
Efter passet köpte vi varsin supergod välförtjänt smoothie.
Dags att duscha och sen ska jag och Linda iväg på egentid. Shopping och lunch!
 
 
Är rätt nöjd med min insats, särskilt när jag vaknade halv fem!
 
Let's do this!
 


Kommentarer
Mamma

Heja heja

2013-12-03 @ 21:16:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min blogg är som en gott & blandat påse- en blandning av sött och salt. Här får du läsa om allt från vad som fyller en helt vanlig vardag till att vara på resande fot. Nu väntar nya äventyr, följ med!

RSS 2.0