Förkylning försvinn

Förkylningen vägrar att ge med sig. Den kom som ett brev på posten efter allt för många nätter med väldigt få timmars sömn och när immunförsvaret är nedsatt.
 
I fredags hade jag lite feber och ont i halsen men nu är det "bara" näsan och värkande huvud. Drygt.
 
Efter lunch tog jag en promenad i det underbara vädret som Dijon bjudit på idag. 
Tar bara cirkus 20 minuter att gå till sjön så dit gick jag.. 
 
 
Ligger med dunkande huvudvärk efter en effektiv dag.. planerat julen över en fika med de andra svenskarna, promenad, städat, en tvätt, bjudit Charlotte på glögg och pepparkaka här hemma.. Nu ska vi snart äta!
 
Pappa kommer på söndag och firar jul med oss:) Ska bli jätte mysigt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min blogg är som en gott & blandat påse- en blandning av sött och salt. Här får du läsa om allt från vad som fyller en helt vanlig vardag till att vara på resande fot. Nu väntar nya äventyr, följ med!

RSS 2.0