Fredagsnöje!

JA jag fick biljett till basketmatchen som spelades igårkväll. Har länge velat se en basketmatch här eftersom fransk basket är bra och Dijons herrlag spelar i högsta ligan. Matchen började 20.45 så vi häntade upp Mulle redan vid åtta så vi skulle hinna inom VIP rummet där det bjöds på olika tilltugg och drycker.
 
  
 
Var sjukt kul att se basket igen och liite saknade jag det när jag satt där. Man kanske ska börja spela igen OM vi är utomlands nästa år också.. Nä:)
 
  
 
 
 
 
När det bara återstod ett par sekunder av sista perioden låg Dijon under med två poäng, de får inkast på rätt planhalva och satsar på en trepoängare... och SÄTTER den. Då är det bara 0.3 sekunder kvar av matchen och de VINNER!
 
En jämn spännande och rolig match!!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min blogg är som en gott & blandat påse- en blandning av sött och salt. Här får du läsa om allt från vad som fyller en helt vanlig vardag till att vara på resande fot. Nu väntar nya äventyr, följ med!

RSS 2.0