Julförberedelserna fortsätter

Eftermiddagen har fortsatt med lite förberedelser inför jul och besöket av kära pappa som kommer på söndag. Efter lunchen fick jag för mig att börja rulla köttbullar så att vi har under juldagarna och baka bullar. Och under tiden städade jag snabbt av lite i köket, spis, luckor, micron, kaffekokaren..
Färdigt!
 
 
Om två dagar kommer pappa och han har med sig mycket gott som vi har beställt, så vi kan ha en riktigt god jul!
Lyxigt för oss, mer synd om honom som jobbar varje dag och ska handla våra beställningar, men han får ju njuta av det med=)
 
Längtar till att ha honom här och bara ha sköna dagar, äta och dricka massa gott och njuta av julen tillsammans. Det är första julen som jag och Daniel firar ihop så det ska bli extra roligt även om allt blir annorlunda jämfört med att fira julen hemma i Sverige.
 
På måndag spelar Daniel match, så pappa och jag ska spendera kvällen innan julafton i en kall ishall och se hockey. Som sagt, allt är litwe annorlunda i år men på något vis är det lite kul med...
 
Ikväll ska vi gå och se basketball några stycken, yeah!
Det ska bli grymt kul.
 
Happy Friday!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min blogg är som en gott & blandat påse- en blandning av sött och salt. Här får du läsa om allt från vad som fyller en helt vanlig vardag till att vara på resande fot. Nu väntar nya äventyr, följ med!

RSS 2.0