Julkalendern

Efter en natt i repris känner jag mig helt överkörd. Sov som en stock när alarmet ringde..
Det var den jobbigaste natten hittills för jag hade svårt att acceptera att vara vaken 4 timmar och försöka sova.
Låg på madrassen, sen i sängen, läste sittandes och luggandes, på och utan spikmattan, åt två gånger, toaletten ett antal gånger, negativa tankar snurrade, trött, pigg, rastlös, panik, kände mig värdelös, problembarn, orkar inte detta... Osv.
 
 
Är helt slutkörd..
så sitter med kaffe och kollar avsnitt 9 av julkalendern i repris. Såg de första åtta hos Viktor och Linda en kväll..
 
Om mindre än två veckor är det jul, sjukt!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min blogg är som en gott & blandat påse- en blandning av sött och salt. Här får du läsa om allt från vad som fyller en helt vanlig vardag till att vara på resande fot. Nu väntar nya äventyr, följ med!

RSS 2.0