Mini Converse

Det märks att jag är på hemmaplan igen, på flera sätt. Inte minst när man tittar ut genom fönstret och det är frost utomhus..
 
 
Eller att jag är tillbaka i mina kvällsvanor med stora kvällsmål och två varma koppar mjölk innan läggdags. Det gör mig absolut inget att jag äter, för det finns inget bättre, utan  vanorna i sig. Men det är ju så gott..
Lyckades hålla mig vaken till nio och somnade någonstans runt halv tio. Men självklart vaknade jag halv ett och kunde inte somna om. Var hungrig men mest rastlös så gick upp och åt rätt mycket innan jag la mig igen och läste läänge. Somnade om vid halv fem och sov som en stock när Daniels klocka ringde halv nio. 
 
Upp och hoppa, dags att försöka vända dygnsrytmen. 
 
Grattis igen (idag i efterskott) till min syster som hade namnsdag och Linn som fyllde år igår den 9 december. 
 
 
Dessa små baby Conversen köpte jag bland annat, på beställning. De är ju bara så fina..
 
 
Mer bilder på mina inköp kommer senare idag. 
 
Saknar L.A!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min blogg är som en gott & blandat påse- en blandning av sött och salt. Här får du läsa om allt från vad som fyller en helt vanlig vardag till att vara på resande fot. Nu väntar nya äventyr, följ med!

RSS 2.0