Nattuggla

"Oavsett om du reser öster- eller västerut tar det ungefär ett dygn per omställd timme att återfå den korrekta dygnsrytmen."
Ja bara en vecka kvar då!
 
Klockan är fem på morgonen och jag har varit vaken sen halv tre. Har varit uppe fem gånger på fyra timmars sömn.. Här snackar vi sömnkvalite! Not. Även om jag är van med det så är detta helt sjukt. Är SÅ trött på jetlag nu..
Sömnproblem och jetlag är ingen bra kombo.
 
Så har tänt ett ljus, är egentligen trött men tydligen inte tillräckligt för att sova. Ingen ro.
I LA var det så skönt för jag hade sällan hjärtklappning och även om man sov lite så brydde jag mig inte. Det var lättare att somna om eller ligga kvar avslappnad...
Mådde faktiskt väldigt bra där, harmoni.
Skönt!!
 
Får smått panik när alla andra sover och man själv är trött, men ingen ro. Negativa tankar kommer upp om hur jag ska klara morgondagen, om jag kan lyckas få sova lite sen, orkar inte vara som ett vrak när man vill göra saker, varför ligger jag och planerar, stressar, orolig så fort jag vaknar... 
 
Vad ska jag göra nu då.. Klockan är redan 05.16?! Puh.
 


Kommentarer
H

Puss snutt! Önskar det fanns något jag kunde göra för dig.

2013-12-11 @ 07:28:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min blogg är som en gott & blandat påse- en blandning av sött och salt. Här får du läsa om allt från vad som fyller en helt vanlig vardag till att vara på resande fot. Nu väntar nya äventyr, följ med!

RSS 2.0