NHL match

Igår kväll var det dags för mig att se mitt livs andra NHL match och inte vilken som helst, derbymatch mellan Anaheim Ducs- Los Angeles Kings. Tyvärr är Viktor skadad, det hade annars varit sjukt kul att se honom i målet. Så vi åkte in alla fyra tillsammans.
 
 
 
Linda, Signe och jag började med att äta middag i familjeloungen, då de blir bjudna på mat under varje match. Trevligt trevligt!
 
Tror aldrig jag suttit på tre olika platser under en och samma hockeymatch förut och då har jag ändå suttit på ganska många i mina dar. Första perioden satt vi tre tjejer tillsammans på läktaren och i andra perioden satt jag själv närmre isen. Signe har varit på dagis hela dagen och var trött så de satt i loungen, vilket var lika bra. Tredje och sista perioden joinade jag dem nere i rummet. Viktor fick sitta i omklädningsrummet (de skadade ska helst inte synas så mycket)
 
I en av periodpauserna hann jag även med att köpa en keps till Daniel i Ducs shoppen.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Matchen slutade efter förlängning med 3-2 till Kings. Men jätte roligt att få se var Viktor är varje dag och varför de faktiskt är här för. 
Då har man varit på två NHL matcher.
 
Go Ducs Go!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min blogg är som en gott & blandat påse- en blandning av sött och salt. Här får du läsa om allt från vad som fyller en helt vanlig vardag till att vara på resande fot. Nu väntar nya äventyr, följ med!

RSS 2.0