Rooftop Lounge

Ännu en härlig och mysig dag med Linda!
Idag har det varit fint väder hela dagen och vi har haft det bra.
 
Började morgonen med att skypa både med Anna och pappa en liten stund. Medan Linda körde Signe till dagis åt jag frukost och fortsatte skypa, denna gången med Daniel. 
 
 
Köpte en underbar Choclate Smoothie som avnjöts med en kopp kaffe sittandes i solen på framsidan. Smakade precis som Lindas vän Clara sa, som en smält chokladboll. Yummi!
 
Vid lunch körde vi ut till Laguna Beach igen och strosade runt en liten stund längs havet innan vi körde bort till en restaurang som Viktor och Linda gillar, Rooftop Lounge.
Precis som namnet säger, satt vi på taket med en underbar utsikt över havet. Helt fantastiskt! 
Carpe Diem.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kan fortfarande inte alltid förstå att jag är här och det är svårt att ta in alla intryck. Jetlaggen har i för sig inte gjort det bättre=)
Fina minnen!
 
Ikväll blir en lugn och skön kväll! VIktor är magsjuk alternativt matförgiftad från hamburgaren igårkväll, stackaren, så jag hoppas att han blir frisk och framför allt att vi andra tre slipper det. Peppar peppar!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min blogg är som en gott & blandat påse- en blandning av sött och salt. Här får du läsa om allt från vad som fyller en helt vanlig vardag till att vara på resande fot. Nu väntar nya äventyr, följ med!

RSS 2.0