Crunchy Sushi

Ikväll har jag smakat crunchy sushi för första gången.. jätte gott!
 
 
 
Idag har varit en skön slapp fredag som började med lugn långfrukost. Viktor hade senare träning idag så innan han begav sig iväg tog Linda och jag oss ut på en promenad.
 
Efter en förmiddagskaffe körde vi tjejer en snabbis till ett köpcenter i Anaheim. Jag lämnade tillbaka mina nike skor men hoppas hitta några andra imorgon.
Kom hem med desto mer, två par Converse (inte till mig) och självklart några nya plagg till mig. 
 
Efter lunchen vet jag inte vad som hände med mig, all energi försvann. Kände mig inte riktigt pigg och söta Linda kom med varmt te och kanelbulle till oss. Men mina ögon ville bara fortsätta blunda... 
 
 
 
Senare i eftermiddag gick jag med V Och S ut på basketplanen. Signe fick en ny basketboll levererad hem idag. 
 
Dags för film, varm choklad och Annat gott..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min blogg är som en gott & blandat påse- en blandning av sött och salt. Här får du läsa om allt från vad som fyller en helt vanlig vardag till att vara på resande fot. Nu väntar nya äventyr, följ med!

RSS 2.0