Trevlig Fjärde Advent

Det finns flera anledningar till att denna söndagen känns sådär lite extra bra. Det är fjärde advent, två dagar kvar till julafton och om snart två timmar ska vi möta min kära pappa på stationen. 
 
Sitter med nytvättat hår och tar det lugnt framför datorn, dricker en kopp kaffe och lyssnar på skön musik. 
TACK för att det finns koffeinfritt kaffe och tack Daggen för att du har lagt ner tid på att sätta ihop en lång spellista med skön och soft musik till mig. Överraskad och glad!
 
 
Skönt att ha förberett tacopajen som vi ska äta ikväll, färdiggräddad och klar för att bara värmas. Vi passade även på att göra mer julgodis. Allt i samma veva som lunchen tillagades, här snackar vi effektiv tid och teamwork=)
 
 Dags att ta fram "jul"disktrasan som vi fick av Anna och mamma, en tvättar sådan. 
 
 
 


Kommentarer
Mamma

Jag tog ockaå fram min idag :-). Kram

2013-12-22 @ 16:44:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min blogg är som en gott & blandat påse- en blandning av sött och salt. Här får du läsa om allt från vad som fyller en helt vanlig vardag till att vara på resande fot. Nu väntar nya äventyr, följ med!

RSS 2.0