I got you Cider!

Efter vår SerranoPasta till lunch mötte vi upp Daggen och gick in till stan för att leta 1 års present till Noomi som fyller år på lördag. Vi hittade presenter till henne men mer än så får ni varken se eller veta innan innan kalaset på lördag. 
 
 
Det var ruggigt och kallt utomhus idag och så småningom började det regna. Vi mötte upp Marie- Pier och Max för en trevlig fika. 
 
  
 
På vägen hem gick vi inom Monoprix för att handla pärlsocker som jag vill ha till bakning, men det hittade vi inte där heller. BUT even better- jag hittade Ä N T L I G E N Cider och inte bara en sort utan fanns flera sorter och  storlekar. Tackaaar!
Inte någon annanstans har de sålt cider..
 
 
Monoprix is the shit!
 


Kommentarer
Linda

Jag hittar inte heller PÄRLSOCKER i detta enorma sockerland!! Hur är det möjligt??!!

Svar: Nej och inte bakpulver så fått använda jäst i kladdkakan och allt annat jag bakat haha! Blev inga kanelbullar idag men ska bannemej göra utan pärlsocker!!:)
Therese af Geijerstam

2013-11-14 @ 22:17:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min blogg är som en gott & blandat påse- en blandning av sött och salt. Här får du läsa om allt från vad som fyller en helt vanlig vardag till att vara på resande fot. Nu väntar nya äventyr, följ med!

RSS 2.0