En sämre natt

Inatt var en dålig natt men ändå mycket bättre än vad det kan och brukar vara när jag har en sämre natt. Gick och la mig vid tolv tiden och läste lite i min bok Fifty shades of grey innan jag släckte för att sova. Var jätte trött och lugn. Men jag kunde inte somna. La mig på spikmattan, fortfarande lugn. Gick inte. Klockan hade hunnit bli halv tre och jag gick steg upp, ut i köket för att äta. Var inte särskilt hungrig men det blir bara att jag gör så.
Någonstans runt tre somnadenär jag lagt mig på andra hållet, huvudet på fotänden av sängen. 
 
Trots en sen natt var den inte så dålig för jag fick ingen panik och höll mig lugn. Det är ett stort steg bara det. Klockan nio ringde alarmet, för jag försöker gå upp i någorlunda samma tid oavsett när jag somnar. Det lärde jag mig på sömnskolan.
 
 
Kaffeälskare som jag är sitter jag här med min andra stora kopp kaffe. Coachen för baristalandslaget har precis gästat Nyhetsmorgon. Tänk att ha sin egna barista och få en god cappuccino med fint mönster varje dag. Heelt okej ändå.
 
Ha en fin söndag! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min blogg är som en gott & blandat påse- en blandning av sött och salt. Här får du läsa om allt från vad som fyller en helt vanlig vardag till att vara på resande fot. Nu väntar nya äventyr, följ med!

RSS 2.0