En söndag.

Klockan är strax efter elva denna söndagsförmiddag och Daniel sover fortfarande. Han kom hem vid fem tiden i morse från bortamatchen. Dijon vann igår med 3-1 och det blev en assist för Daniel. Själv gick jag upp vid nio och gick till bageriet för att köpa baguette. Solen skiner och jag har ätit god stor frukost, druckit kaffe och lyssnat på Nyhetsmorgon i bakgrunden medan jag bloggat.
 
 
Idag ska vi packa inför vår resa till Marseille imorgon och äta upp köttbullsrester. Sen får vi se vad denna härliga söndag bjuder på...
 
En parantes: mamma tog sin sista riktiga cigarett igår och har nu börjat med e- cigarett som är väldigt vanligt här i Frankrike. Heja dig mamma!
 
Trevlig 3 november!


Kommentarer
Susanne/Mamma

Ja idag är jag inne på 4:e dagen och det funkar kanon, heja mig!!! :-)

2013-11-06 @ 14:44:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min blogg är som en gott & blandat påse- en blandning av sött och salt. Här får du läsa om allt från vad som fyller en helt vanlig vardag till att vara på resande fot. Nu väntar nya äventyr, följ med!

RSS 2.0