Ett kärt återseende

Är utelåst så passar på att skriva ett kort inlägg i väntan på att Daniel ska komma hem.
Nu är jag med IPhone igen, en egen. Ett stort tack till dig Linn som hjälp mig med detta nu när du har varit hemma i Sverige. 
Har faktiskt gått väldigt bra utan min egna, ut över förväntan. 
 
Bjöd hem Daggen på lunch efter deras träning idag för kom på att han kom hem sent igår och kanske inte skulle ha så mycket hemma att äta. Korv och potatismos. Tyvärr blev potatismosen klistrig, en chansning jag tog för vet inte vad mjölig potatis heter här. Tur man inte är kräsen och killarna åt det:-)
Ikväll är vi bjudna på middag hos Marie- Pier och Max. 
 
Trevlig lördagskväll & ta hand om varandra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min blogg är som en gott & blandat påse- en blandning av sött och salt. Här får du läsa om allt från vad som fyller en helt vanlig vardag till att vara på resande fot. Nu väntar nya äventyr, följ med!

RSS 2.0