Friday!

Idag har det regnat så vi har tagit det väldigt lugnt. Lite synd om Signe som inte blivit jätte sysselsatt av mig och Linda idag. Vi tog däremot en sväng till IKEA.. 
 
Eftersom det är Black Friday här så var någon shoppingrunda inte ett alternativ. För er som inte vet vad det är, det gjorde inte jag, så är det varje år efter Thanksgiving och butikerna har upp till 70% rabatt. Vi såg köerna.. Nej tack!
"Mitt" fina rum
 
 
 
IKEA 
Viktor grillar korv och vi tjejer hänger i köket
 
Nu väntar skön fredagskväll i soffan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min blogg är som en gott & blandat påse- en blandning av sött och salt. Här får du läsa om allt från vad som fyller en helt vanlig vardag till att vara på resande fot. Nu väntar nya äventyr, följ med!

RSS 2.0