IKEA

Sista dagen och sista rycket innan jag åker imorgon. Även denna dagen blev fullspäckad och ändå trodde jag att allt nästan var klart. Men blev problem med att checka in online för några uppgifter inte stämde överens och matchade varande.
Efter några timmars försök och med mammas hjälp att ringa American Airlines visade det sig vara mitt efternamn som inte matchade på alla ställen. På något ställe var det med mellanslag Af Geijerstam medan det försvunnit på något annat AfGeijerstam
Så får checka in på flygplatsen!
 
Varit på IKEA idag och köpt lite smått och gott. Vi började såklart med en fika.
 
 
 
En solig men kall onsdag i Dijon!
 
Köp från IKEA
Slagit in lite presenter som ska få följa med på resan
Vi har Adventspyntat lite så Daniel får lite stämning när jag är borta
Oh no! Satte på fel platta och där stod knäckebröden:( luktade inte hallon i lägenheten efter vill jag lova och jag fick duscha håret en gång till på samma Kväll..
Sorry pappa, men hann äta resten av det Skånska knäcket!
 
Nu ska vi ha en skön mysig kväll!
 
Ska försöka blogga lite over there!


Kommentarer
Linda

Vi "over here" längtar och ska ta väl hand om dig!
Flyg lugnt så ses vi om ett dygn :) kram

2013-11-28 @ 03:50:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min blogg är som en gott & blandat påse- en blandning av sött och salt. Här får du läsa om allt från vad som fyller en helt vanlig vardag till att vara på resande fot. Nu väntar nya äventyr, följ med!

RSS 2.0