Jetlaggad

Vaknade för andra gången denna natten och klockan visar 04.25. Men kan inte somna om igen. Hungrig. Så var nere i köket och åt lite precis. Ska försöka somna om.
Jetlaggad.
 
Satt fint med en god soppa här hemma made by Viktor efter en resa med tung mat. man åt i 1,5 dygn. Inte konstigt man kände sig lite uppjäst efter chips, pasta, bröd, kex, ost, kakor, kitkat, tjock amerikansk panpizza med 1 cm ost, mums. Sen köpte jag en yoghurt parfait med crunchy på Dallas flygplats. Var nog mest socker men den var jätte god. Sockerkick:)
 
 
Känns konstigt att det skiljer 9 timmar Så i mitt huvud är klockan runt två på dagen. Det var samma sak igår, det kändes som mitt i natten på sista planet och även resten av kvällen här hemma. De hämtade mig på flygplatsen, tack, sen tog jag en dusch, vi åt middag och pratade. När klockan närmade sig halv elva gav jag upp för att försöka sova lite.. Några timmar blev det;)
 
Viket stort och fint hus de bor i (bilder kommer). Ska bli roligt att vakna upp och se hur alltihop ser ut i dagsljus runt omkring. Vi ska nog gå på hockey idag mitt på dagen, redan klockan ett. Kul!! Det är röd dag så Anaheim spelar tidigt. 
 
Happy Friday!! 


Kommentarer
Rebecca&Mathias

Mums såg gott ut! :) Hoppas du får en trevlig helg! :)

2013-11-29 @ 14:45:32
URL: http://twoplusone.se
Mamma

Ha det nu så roligt, trevligt, mysigt!!!

2013-11-29 @ 15:26:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min blogg är som en gott & blandat påse- en blandning av sött och salt. Här får du läsa om allt från vad som fyller en helt vanlig vardag till att vara på resande fot. Nu väntar nya äventyr, följ med!

RSS 2.0