Mot California

Ja då var det BOKAT, äntligen! På torsdag flyger jag till familjen Fasth och hälsar på i Irvine, California. Sjukt vad det kan gå fort, från att inte ha en tanke på att åka dit till att åka dit på torsdag. Linda och jag började prata om det för bara en och en halv vecka sedan och nu har jag suttit i flera dagar för att titta på bra resalternativ. Senare igår kväll var det klart!
 
 
Vi ses på torsdag kväll!
 
Snacka om att ha resfeber, drömmer om resan och vaknar på nätterna med mina tankar enbart på resan. Första gången jag ska resa själv och varför inte göra det till USA?
 
Det gäller att ta tillfällena i akt och det är precis vad jag gör nu. Inget jobb eller annat att ta hänsyn till mer än vad som passar familjen over there. Det är nu det känns SÅ bra att man jobbat och sparat pengar. Hårt jobb kan ge belöning till slut. 
 
Det är Thanks Giving på torsdag så jag är beredd på att det kan ta tid i trafiken när jag anländer till L.A på kvällen vid sju. Det är ungefär en timme med bil hem till Fasth i Irvine.
Tåget går 07.13 från Dijon och sen har jag ungefär 20 timmar på resande fot framför mig innan jag når flygplatsen i Los Angeles. 
 
Idag ska det tvättas och gå ärenden på stan inför resan!
 
Hello Americat!


Kommentarer
Linda

Kommer gå hur bra som helst :) Det ska bli jätte kul att få besök, bara så där!
Kram banan och hälsa D att vi får skypa med honom ;)

2013-11-25 @ 17:16:01
Mamma

Ja jättekul att du sticker iväg en tur, från utland till utland :-)

2013-11-25 @ 18:40:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min blogg är som en gott & blandat påse- en blandning av sött och salt. Här får du läsa om allt från vad som fyller en helt vanlig vardag till att vara på resande fot. Nu väntar nya äventyr, följ med!

RSS 2.0