Öl för mig. Whisky för honom.

Ännu en lyckad kväll! 
Först en riktigt spännande hockeymatch när Dijon mötte setiens bästa lag Rouen. Tog med mig Charlotte och hennes vän Lulu. Det var första gången de såg en hockeymatch. 
 
 
 
Jag måste faktiskt säga att det var årets roligaste match att se, hittills. 
Etter matchen som tyvärr slutade med 3-2 till Rouen, som inte förlorat en enda match, väntade vi kvar i hallen.
 
Sen körde jag, Charlotte och Lulu till Mac Callaghan. Daniel och Daggen kom strax efter och senare droppade de andra in allt eftersom. Vi blev många.
 
Började med ett glas rött vin innan jag övergick till att dricka öl resten av kvällen. Kors i taket. Börjar faktiskt tycka det är helt okej, kanske till och med liiite gott. Det bästa var att min och Daggens deal äntligen blev av, nämligen att Om jag drack en öl så skulle han ta en whisky. 
Så blev det!
 
 
 
En bildhälsning till min finaste syster som fick spendera natten på akuten med magsmärtor. Provsvaren var bra som tur var.
Peace, you're the best!
 


Kommentarer
Syster

💗

2013-11-24 @ 17:14:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min blogg är som en gott & blandat påse- en blandning av sött och salt. Här får du läsa om allt från vad som fyller en helt vanlig vardag till att vara på resande fot. Nu väntar nya äventyr, följ med!

RSS 2.0