Posten levererar en GOD jul

Nu börjar det närma sig. Om snart ett dygn ska jag påbörja min långa resa och ta tåget klockan sju på morgonen. Är framme sju på kvällen i Los Angeles, deras tid, om allt går som det ska. Det skiljer nio timmar. Sen får vi se när jag anländer till huset, men fram kommer man alltid;-)
 
Idag vaknade jag igen innan alarmet ringde så jag fick ett ryck och gick bort till stationen för att skriva ut tågbiljetten. Kändes lika bra att ha det gjort. Därifrån gick jag till banken som öppnade nio för att växla till dollar. Sen komma hem till nybryggt kaffe och äta en stor frulle. "I need a dollar, dollar.."
 
 
Att det kan vara så kul att få paket på posten, när man vet att det ska komma. Det ringde på dörren och två stora paket levererades. JA! Det ena paketen var en överraskning och tidig julklapp från syrran och mamma. Det ännu större paketet var från Jessica och med godsaker som Daniel beställt. Fyra stockar snus och allkrydda. Men i paketen låg även lite andra trevligheter, två små påsar djungelvrål, en Se&Hör tidning OCH pärlsocker. Nu kan jag baka riktiga kanelbullar. Tack!
 
En GOD jul!
 
Stort tack för alla fina saker mamma och Anna, vi blev jätte glada. Ni vet precis min smak! Nu ska vi nog kunna få till lite julkänsla ä ven i denna lägenheten. Blev verkligen jätte glad!!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min blogg är som en gott & blandat påse- en blandning av sött och salt. Här får du läsa om allt från vad som fyller en helt vanlig vardag till att vara på resande fot. Nu väntar nya äventyr, följ med!

RSS 2.0