Underbart

.. att kunna ha öppet fönster, att solen skiner och det är slutet av Oktober. En helt fantastisk dag! Klarblå himmel och värme! 
Egentligen borde jag vara utomhus men känner inte för att gå ut bara jag idag så jag tar det lugnt hemma. Det blir kanske en sväng in på stan senare för att köpa en ögonskugga från Isadora.
 
 
För mindre än en vecka sen var de här, pappa och Anna. Tänker tillbaka och är tacksam..
Me and sister<3
 
Ikväll är det dags för match igen, Dijon möter Grenoble, som tydligen är riktigt bra. Spännande!
Det blir nog ett eller annat glas vin i hallen och efter matchen tar vi oss in till stan.. Sen får vi se vart det leder!
För Daniels del blir det rätt lugnt, match på tisdag igen.
 
Hoppas ni också är laddade för en bra lördagskväll! Det blir vad man gör det till..
 
The end!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min blogg är som en gott & blandat påse- en blandning av sött och salt. Här får du läsa om allt från vad som fyller en helt vanlig vardag till att vara på resande fot. Nu väntar nya äventyr, följ med!

RSS 2.0