P.h.o.t.o.Snaps

Vaknade av någon anledning klockan sju denna morgon och kunde inte somna om. Strax innan åtta gav jag upp att försöka och steg upp för att brygga kaffe, men ändrade mig när jag såg att det var klarblå himmel och solen sken. Med kaffet förberett begav jag mig faktiskt istället ut på stan och promenerade en halvtimme. 
 
Morgonens snapshots
 
Photo by Iphone
 
Två koppar kaffe, ägg/kaviar mackor och yoghurt med müsli framför Nyhetsmorgon får börja denna Lill- lördag.
Ha en fortsatt härlig dag!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min blogg är som en gott & blandat påse- en blandning av sött och salt. Här får du läsa om allt från vad som fyller en helt vanlig vardag till att vara på resande fot. Nu väntar nya äventyr, följ med!

RSS 2.0