Thank God It's Friday

 Fredag den 18 oktober är en bra dag!
 
För första gången här nere kan jag säga Thank God It's Friday. Inte av anledningen att jag jobbat hela veckan i väntan på helg utan av andra orsaker.
 
Solen har visat sig och ikväll 21.43 kommer bästa syster och pappa med tåget!!
 
18 Oktober innebär också min fina vän Marielle Holmqvists födelsedag. Grattis på din dag! 
 
Lägenheten färdigstädad, golven skurade och gästsängarna bäddade. Nu tar jag två koppar varm choklad och ser ett par avsnitt av Greys Anatomy. 
 
Happy Friday!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min blogg är som en gott & blandat påse- en blandning av sött och salt. Här får du läsa om allt från vad som fyller en helt vanlig vardag till att vara på resande fot. Nu väntar nya äventyr, följ med!

RSS 2.0