Best player of September

En kväll förra veckan fick Daniel helt plötsligt ett sms av fansen att han var utsedd till "The best player of September". De utser tydligen tre spelare och Daniel kom på första plats. Grattis!
 
1. Daniel Åhsberg
2. Nicholas Ritz
3. Stephen Dugas

Igår kväll var det dags att ta emot priset och fansen bjöd på trerätters- middag. Jag skulle åkt med ner från början men när vi förstod att det bara var fansen och ingen annan från kanslit eller klubben så hoppade jag över det. Det var även bara ett få antal spelare som var med nere, de andra två pristagarna samt Johan och Daggen.

 
Daniel sa när han kom hem att det var tur att jag inte följde med. Fansen är tydligen ett gäng speciella profiler, men trevliga!

Grattis D!


Kommentarer
Mamma/Susanne

Grattis Daniel!!!

2013-10-24 @ 15:55:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min blogg är som en gott & blandat påse- en blandning av sött och salt. Här får du läsa om allt från vad som fyller en helt vanlig vardag till att vara på resande fot. Nu väntar nya äventyr, följ med!

RSS 2.0