Älskar Nyhetsmorgon

En tvätt är ilagd, nybryggt kaffe och Nyhetsmorgon, äntligen! Som jag har längtat efter att se Nyhetsmorgon eller att bara kunna ha det på i bakgrunden. Förut längtade jag till helgernas morgnar, som inte alltid bestod av en längre tid med programmet på, men oftast prioriterade jag det.
 
Vet inte varför jag tycker det är så mysigt och rogivande med sin första kopp kaffe och Nyhetsmorgon på. Sen äta frukost och dricka ännu en kopp kaffe framför tvn. Harmoni!
 
Alla har vi våra sätt att skapa och känna harmoni:-)
 
 
Har man lite förvaringsmöbler? Då kan man hitta på egna. Så gjorde jag. 
 
 
Igårkväll blev det skräckfilm hos oss och Daggen fick tvättat under tiden. Han har ingen egen tvättmaskin, än. Erbjöd Daggen att sova på soffan:-)
 
Varför inte forma de nya skridskorna under filmen Daniel?:-)
 
Idag ska vi köra och handla för det ekar snart i kylen. Jag kanske överdriver men jag gillar att alltid ha något gott att äta hemma. Att ha valmöjligheter!
Idag har vi bott här i en månad. Ibland känns det som längre och ibland kortare. Idag känns det som kortare, tiden går fort. 
 
Ikväll är det dags att ta på Sverigetröjorna igen, heja!
 
Trevlig tisdag alla!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min blogg är som en gott & blandat påse- en blandning av sött och salt. Här får du läsa om allt från vad som fyller en helt vanlig vardag till att vara på resande fot. Nu väntar nya äventyr, följ med!

RSS 2.0