Live- intervju med Smålandsposten

Oj sov till halv tio idag, välbehövligt! 
 
Matchen igår slutade med förlust för Dijon (3-5) mot Morzine. Det var ingen särskilt bra match eller insats från någon i laget. Redan första perioden låg laget under med 0-3 men sedan i andra perioden kom laget igång bättre. Ett tag stod det 3-3 men Morzine gjorde snabbt 4-3. Något positivt är att Daniel gjorde ett mål.
Johan blev matchens lirare!
 
Solen skiner här idag igen så efter lunch tänkte jag ta med mig en tidning och lägga mig någonstans utomhus. Halv fyra ska Johan och Daniel göra en live- intervju med Smålandsposten. Kika in på smp.se.

Tidigt idag på morgonen åkte Lisa hem till Sverige igen efter två veckor här. Det har varit jätte roligt att ha dig här!! "Kom te baka" som Linn skrev.
Ikväll är vi alla hembjudna till Linn och Johan på middag och se Örebro- Växjö. Mycket trevligt! Det ska bli ovanligt roligt att titta på hockey bara för att två av Daniels gamla lag möts Och man både känner och känner till spelare.
 
Nu är det som "vanligtigen när allas besök har åkt hem och det är vi fem (sex med Noomi) igen, "La familia"!
 
Dags att se gårdagens avsnitt av Hollywood fruarna innan jag går ut i det fina vädret. Alltså Gunilla Persson? No comments! 
 
Ha en underbar Lill- lördag för det ska jag ha!!


Kommentarer
Mamma

Ja valet av tidning var solklar! :-)

Svar: Ja du sa det=) Helt rätt!
Therese af Geijerstam

2013-09-26 @ 11:44:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min blogg är som en gott & blandat påse- en blandning av sött och salt. Här får du läsa om allt från vad som fyller en helt vanlig vardag till att vara på resande fot. Nu väntar nya äventyr, följ med!

RSS 2.0