Godmorgon Fredag

 
Vaknade sju idag och kunde inte somna om. Men vad gör det? Istället låg jag på spikmattan en stund, sen tände jag ett ljus och bara låg och försökte slappna av. 
Lite i nio kunde jag inte hålla mig längre och gick upp..
Ser grått ut men det ska bli bättre senare idag.. Enligt väderappen! 

Medan kaffet bryggdes gick jag och handlade baguette till oss. Tidningarna fick vi av mamma igår, tack!!
Nu ska jag och mamma äta god frukost sen bege oss till Saluhallen. Daniel tränar!
Idag blir det en heldag på stan.

Ha en bra fredag!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min blogg är som en gott & blandat påse- en blandning av sött och salt. Här får du läsa om allt från vad som fyller en helt vanlig vardag till att vara på resande fot. Nu väntar nya äventyr, följ med!

RSS 2.0