Ny | Blogg

Som ni har märkt ser bloggen helt annorlunda ut. Häromdagen satt jag i timvis med utformningen av gamla bloggen men utan resultat. Ni som känner mig vet att har jag gett mig in på något vill jag fullgöra det och gärna på egen hand och för bästa möjliga resultat. Men efter många timmar av frustration bytte jag tema helt på layouten och började om på nytt.
 
 
Ibland är det det som krävs, att just börja om på nytt! 
 
 
Tur att jag tycker det är roligt med datorer och layout. Jag längtar till att sätta mig ner och fortsätta experimentera. Det gäller bara att avsätta tid för det då tiden verkligen springer iväg.
 
Det är på god väg och det kan alltid bara bli bättre!
 
 


Kommentarer
Mamma

Bloggen blev kanonbra nu. Du e duktig!

2013-09-29 @ 13:03:34
Linda F

Håller med mamma. Vilken kanon blogg!!

2013-09-29 @ 18:12:10
Therese af G

Tack!! Vad roligt med feedback. Ni får gärna kommentera inläggen oftare allihopa. Alltid roligt!
Kram på er

2013-09-29 @ 20:34:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min blogg är som en gott & blandat påse- en blandning av sött och salt. Här får du läsa om allt från vad som fyller en helt vanlig vardag till att vara på resande fot. Nu väntar nya äventyr, följ med!

RSS 2.0