Saluhallen

Vad mysigt och roligt det var att gå till Saluhallen, det ska jag göra ofta. Det har varit stängt varje gång jag gått dit tidigare.
Färska råvaror, fina färger, olika dofter, mycket folk, man fick smaka och man kan även sitta mitt i Saluhallen och dricka vin.
Vi smakade bland annat två olika fransk nougat och det var faktiskt gott. Varför jag säger faktiskt är för att jag inte har tyckt om det tidigare. Mamma- dit ska vi gå nästa vecka när du är här!
 
Fick med mig både lite grönsaker och någon frukt hem!


Kommentarer
Emelie

Åh vad härligt ni ser ut att ha det! Hälsa Danne och säg att Alice o Leia saknar honom :) Kram kram

2013-09-13 @ 17:43:23
Mamma

Ja nu längtar jag verkligen till torsdag när vi ses. Ska bli så kul och att strosa runt och titta på alla goda saker :-). Kram kram

2013-09-14 @ 08:07:01
Therese af G

Ja vi trivs jätte bra Emelie. Du får hälsa barnen från Daniel och att han saknar dem med:)

Finns mycket godsaker mamma! Snart är du här.

2013-09-14 @ 10:07:12
Bästa syster

Ååå vad mysigt det ser ut! Längtar:)

2013-09-20 @ 22:40:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min blogg är som en gott & blandat påse- en blandning av sött och salt. Här får du läsa om allt från vad som fyller en helt vanlig vardag till att vara på resande fot. Nu väntar nya äventyr, följ med!

RSS 2.0