T.G.I.F.

 
 
 
 
Thank God Its Friday brukade jag tänka varje fredag när jag jobbade men nu kan jag tänka så om varje dag.. härligt! Även om jag har koll på vad det är för dag spelar det ingen roll om det är måndag eller fredag här för jag är ledig varje dag. Nu slipper jag söndagsångesten inför att gå upp tidigt på måndagar för en ny jobbvecka.
 
I torsdags vann Dijon med 8-2 mot U20 och det gick jätte bra för Daniel, 1 mål och 3 assist. Motståndarna höll ingen jätte hög nivå men roligt med vinst och en bra match för Daniel. 
I fredags mötte de samma lag (vilket kändes sådär roligt att kolla på igen) och det slutade med ytterligare en vinst! Resultatet blev 7-5 och två assist för Daniel. Helt okej med sex poäng på två matcher, nu hoppas vi att det fortsätter så;)
Grattis till Daggen (Mikael Ericsson för er som inte vet) som för första gången gjorde två mål i samma match!!     
                             
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min blogg är som en gott & blandat påse- en blandning av sött och salt. Här får du läsa om allt från vad som fyller en helt vanlig vardag till att vara på resande fot. Nu väntar nya äventyr, följ med!

RSS 2.0