Det blev en påsk i Skåne!!

Vi vaknade upp i Växjö och hade tänkt spendera helgen där med att fortsätta packa upp och dona... Men ibland kan det svänga fort. Jag hade, som väldigt ofta, beslutsångest och det blev ingen rofylld morgon. Rutinmänniska! 
 
Men efter många om och men packade vi lätt och for iväg vid tolv.. Mot Skåne!
 
Pappa jobbade hela dagen men mamma är långledig över påsken så vi har haft en mysig spontan dag i Helsingborg. Började med lunch och en espresso innan jag följde med mamma till Maxi och handlade. Sen körde vi ner till havet och strosade i blåsten längs vattnet. Småkallt men så fint!
 
älskar havet!
 
Solen stack fram så vi passade på att lappa två minuters sol:-) 
 
Lunch o kaffe
 
 
Mammas lägenhet är alltid i ordning 
Snyggt och stilrent!
 
Mamma och Daniel i skrattanfall
 
Vi åt lax, kokt potatis med romsås
 
Tack för mysig dag bästa mamma!
 
Nu är vi hemma hos kära pappa som ligger här i mitt knä och vi glor på film.. Han ska upp tidigt och jobba för att sen ha en dag med oss:-)
 
Glad att vara hemma hos La Familia<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min blogg är som en gott & blandat påse- en blandning av sött och salt. Här får du läsa om allt från vad som fyller en helt vanlig vardag till att vara på resande fot. Nu väntar nya äventyr, följ med!

RSS 2.0