En vecka själv hemma!

Igår fick vi äntligen vår soffa igen och jag hade glömt att den är SÅ stor, den tar upp hela vardagsrummet.
Så nu kommer det bli att vi sitter i varsin ende och hörna av soffan igen:-)
 
Min hörna!
 
Efter jobbet tog jag mig till Willys för att handla igen, var inte så mycket jag behövde men det är kul att strosa runt utan stress och kika så det blev som vanligt mer än beräknat.
 
Har lagat mat och donat lite i min ensamhet. Nu är Daniel och Gery snart på väg till Magaluf och har precis boardat planet. En vecka för mig själv väntar men jag tycker det ska bli rätt härligt och skönt. Älskar vara själv ibland sen får vi se i början av nästa vecka om jag fortfarande känner så. 
 
Blåsig men fin cykeltur till matbutiken. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min blogg är som en gott & blandat påse- en blandning av sött och salt. Här får du läsa om allt från vad som fyller en helt vanlig vardag till att vara på resande fot. Nu väntar nya äventyr, följ med!

RSS 2.0