Flyttkaos!

Kom till Växjö igår förmiddag från Gislaved för att flytta in i vår lägenhet igen. Josen flyttade ut i måndags och igår var det dags för mig att flyttstäda. Han frågade om jag ville och ja varför inte När jag inte jobbat på länge och det är till oss själva?
 
Laddade med en kopp kaffe hemma hos Josen först!
 
Lite rosor och godis förgyllde städningen något! 
 
Var fullt upp heela dan med städning och röj. Daniel hade en härlig dag med lunch på stan och häng med grabbarna. Liiite avis!
 
Daniel fick en Moccamaster av Maria och Roger i födelsedagspresent. Undra vem som blev glad? 
 
Den var viktig att packa upp inför morgonen idag. Vad är en morgon utan kaffe? 
Älskar den! Gott kaffe, snygg och SÅ snabb.
 
Idag har det städats färdigt, några maskiner fisk gjort, putsat fönstren (tyvärr balkongen kvar) börjat fylla skåp och garderober... Det börjar ta sig!
 
 
Middagen blev på madrassen framför tvn. Rätt mysigt! Soffan får vi förhoppningsvis hem nästa vecka.
 
Imorgon måste vi storhandla och göra lite andra inköp och ärenden...
 
Trevlig kväll alla!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min blogg är som en gott & blandat påse- en blandning av sött och salt. Här får du läsa om allt från vad som fyller en helt vanlig vardag till att vara på resande fot. Nu väntar nya äventyr, följ med!

RSS 2.0