Imorgon börjar allvaret

Sista dagen innan jg börjar jobba.. Heltid. Efter att ha varit inställd på att tillbringa sommaren i Göteborg då jag hade ett jobb klart med start 1 maj ska jag nu istället bli kvar här i Växjö. Det kan vända fort. De ringde i måndags och ville ha mig på intervju, vi körde för att flyttstäda och flytta in i tisdags och mitt i det var jag på intervju. Dagen efter ringer de och jag fick det. Startar imorgon. Wow! 
 
Har haft fullt upp med allt sen vi kom till Sverige så det har inte direkt varit mycket till "semester" men det ska bli jätte roligt att börja jobba. Efter att ha sökt nästan 100 jobb sen i början av januari och kollat i stort sett varje dag i dijon Känns det skönt att det till slut gav utdelning. 
 
Så idag är det tvätt som står på schemat förDaniel  åker till Berget i Magaluf med Gery på onsdag och jag börjar jobba imorgon.. 
 
 
Gjorde på kokbar créme fraische för första gången för vi glömde köpa grädde igår men blev gott!
 
Precis lagat god korvstroganoff och ätit lunch i loungemöblerna men tyvärr går Växjö ingen sol idag men heller inget regn. Wei!
 
Dags att gå ner i tvättstugan.. 
Jobbångesten och nervositeten börjar smyga sig på sakta men säkert:-)
 
 


Kommentarer
marina

Nu blev jag sugen på korvstroganoff. :P

2014-04-21 @ 14:35:15
URL: http://marinapalme.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min blogg är som en gott & blandat påse- en blandning av sött och salt. Här får du läsa om allt från vad som fyller en helt vanlig vardag till att vara på resande fot. Nu väntar nya äventyr, följ med!

RSS 2.0