Kebab & Massage

Onsdag och jag vaknade redan sju med ingen lust att somna om så det blev upp ur sängen redan innan åtta. Ringde mina kära föräldrar och min syster och drack två koppar kaffe Innan klockan ens blev nio. En stadig frukost och plugg. 
 
Roger bjöd oss på lunch nere i restaurangen Källan. Vi åt kebab, jätte god!
 
 
Väl tillbaka i huset svirade Roger och Daniel om till att spela golf. Själv har jag tvättat, pluggat och lagat middag. Men däremellan körde jag iväg till min bokade massagetid klockan fyra på Ambrusia inne i samhället. 
 
 
 
Hade bokat 30 minuter men det slutade med 45 minuter gör hon tyckte jag var så stel och hade dålig blodcirkulation. Tackaaar! Hade gärna haft mindre knutor och spänningar dock.. 
 
Borde unna mig detta oftare!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min blogg är som en gott & blandat påse- en blandning av sött och salt. Här får du läsa om allt från vad som fyller en helt vanlig vardag till att vara på resande fot. Nu väntar nya äventyr, följ med!

RSS 2.0