Stryka, stryka och stryka...

Igår lämnade vi Ängelholm efter frukosten och styrde golfen mot Växjö!! Storhandling stod på schemat så det gjorde vi direkt innan vi kom till lägenheten. Min förhoppning var att äntligen kunna sitta i solen eftersom det inte blev alls mycket i helgen men NEJ vi lämnade det fina kustväder för sämre Växjöväder. Yes!
 
Startade dagen med en kopp kaffe på pappas balkong. God morgon Storgatan!
 
 
..men kanske lika bra det för vi fick gjort en hel del i lägenheten sen avslutade vi med tacos och jag strök gardinerna medan vi tittade på Mästarnas Mästare. Jag som aldrig stryker passade på att stryka lite kläder och fortsatte även i morse. Halv tio igår gav jag upp för film och snacks sittandes på madrassen.. Skönt!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min blogg är som en gott & blandat påse- en blandning av sött och salt. Här får du läsa om allt från vad som fyller en helt vanlig vardag till att vara på resande fot. Nu väntar nya äventyr, följ med!

RSS 2.0