Svärfar 57 år!

1 april och det är Rogers födelsedag.
 
 
Efter en sen kväll och rätt dålig nattsömn steg jag ändå upp lite i nio, satte på kaffe (morgonens viktigaste), tömde diskmaskinen.. Ja sen var det dags att börja göra sig i ordning för nästa stopp på roadtrippen. Växjö!!
 
 
 
Men först åt vi lunch i Anderstorp på "Pappas bistro" med svärföräldrarna och det var redan vid tolv eftersom de arbetar. Lunchbuffé och nu är jag proppmätt, lyckas aldrig sluta äta när jag egentligen är mätt. En kaffe på det sen var det iväg mot Växjö.. 
 
Vi vi ska bo hemma hos kära familjen Anderlycke:-) Ska bli SÅ kul att träffa alla våra vänner i Växjö, som vi har saknat er! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min blogg är som en gott & blandat påse- en blandning av sött och salt. Här får du läsa om allt från vad som fyller en helt vanlig vardag till att vara på resande fot. Nu väntar nya äventyr, följ med!

RSS 2.0