Back On Track

.. Hoppas jag. Det känns åtminstone mycket bättre idag, ja i stort sett känner jag mig helt frisk. Nästan. 
 
Vaknade vid sex i morse och var hungrig och rätt pigg, antagligen för jag var lite rastlös efter vilat ovanligt mycket när jag varit sjuk o tre dagar. Så efter varit uppe och ätit somnade jag till slut om på spikmattan En stund. 
 
Som ett brev på posten blev jag sjuk i lördags efter haft en dålig vecka av återhämtning och sömn. Måste lära mig att lyssna på kroppen och tillåta mig vila/ återhämta mig om jag haft dålig nattsömn. Största boven är stress och saknad av psykisk återhämtning och avslappning. 
 
 
Sitter er med andra koppen kaffe, äggen är kokta till mina frukostmackor med kaviar som snart ska ner i magen. Ett tänt ljus. Nyhetsmorgon på iPaden och en viss harmoni och lugn infinner sig i mig. Äntligen. Längesen.
 
 
Efter ungefär sju månader fick vi våra Security Sociale kort.. Wow! Lite lagom väntan.
Utsäkta en riktigt dålig bild på mig, men den är ändå bättre än mitt passfoto:-) Förhoppningsvis slipper jag visa kortet för någon. 
 
Happy Thuesday!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min blogg är som en gott & blandat påse- en blandning av sött och salt. Här får du läsa om allt från vad som fyller en helt vanlig vardag till att vara på resande fot. Nu väntar nya äventyr, följ med!

RSS 2.0