Bowling & Biljard

Idag har vi lekt av oss, precis som alla andra barn i Dijon som har sportlovsvecka. Första gången för mig här och självklart ska vi tajma in ett lov. Vi körde till Genove där Daniel var förra veckan och lirade med några i laget men det var över en timmes väntetid. Istället roade vi oss med lite biljard innan vi körde vidare till en annan bowlinghall inne i Dijon för ett nytt försök. 
 
 
 
 
 
Där var det bara 20 minuters väntan så några av oss passade på att ta en öl. 
Åtta personer, två lag på två banor. Svenskarna utgjorde ett team; Linn, jag, Daggen och Daniel.
Jag har inte spelat sen i Örebro för tre år sedan men det gick över förväntan. Jag Vann!!!
Första rundan som Daggen kallar "uppvärmning" vann jag lätt med 178 poäng. Andra rundan kom jag på en andraplats efter Mr Daggen som slog mig med ETT poäng, 146 p.
 
Kul att få leka av sig lite idag!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min blogg är som en gott & blandat påse- en blandning av sött och salt. Här får du läsa om allt från vad som fyller en helt vanlig vardag till att vara på resande fot. Nu väntar nya äventyr, följ med!

RSS 2.0