Les Grand Montets- Chamonix

Vi har haft en härlig dag i backarna idag och Chamonix har bjudit på fint väder mesta dels av dagen. 
 
Vi körde till Les Grand Montets som ligger liten bit utanför Chamonix men som har de bästa backarna. Kanske inte vanligast att man åker de backarna det första man gör som hyfsad nybörjare som jag är. Åtminstone rekommenderade inte de det som vi hyrde skidutrusTning av. 
 
Det gick bättre än jag trodde för mig men några gånger var jag rätt skraj måste jag erkänna men jag slog aldrig någon vurpa. Yes!
 
 
 
 
 
 
 
 
Living the life!!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min blogg är som en gott & blandat påse- en blandning av sött och salt. Här får du läsa om allt från vad som fyller en helt vanlig vardag till att vara på resande fot. Nu väntar nya äventyr, följ med!

RSS 2.0