En ny dag i Chamonix

Ännu en tidig morgon, vi gick upp lite efter 8 och   Kom iväg tidigt. Kroppen kändes inte lika fräsch idag men ändå la vi oss inte tolv. Vaknade några gånger inatt lite smått mör i kroppen.. Gött!
 
Samma plats, samma tid! Vi valde att åka Les Grand Montets igen mem tyvärr har det varit molnigt och väldigt dimmigt idag. Men skönt väder! Och mer svåråkt!
 
 
 
 
En stor skinkbaguette slank lätt ner och var riktigt gott idag!
 
 
 
 
 
 
Idag ramlade jag första gången och inte bara en gång. Lite läskigt att knappt se framåt, inte pistat och isigt på vissa fläckar. Ingen bra kombo för mig:-) 
 
 
Jag hann ta en snabb dusch när vi kom hem vif halv fem och när jag kom ner hittade jag två trötta själar :-)
 
Iväg igen och lämna skidutrustningen, sen satte vi oss en stund på Mc Donalds innan vi rekade restaurang. 
Det blev ett av alla Brasserie, en god risotto för mig och en ok hamburgare för boysen. Hungriga som vi var hade vi skrapat våra tallrikar När vi gick därifrån. 
 
Nu sitter vi skönt i soffan med Ipaden och snacks. Klockan är nio och jag känner mig slut både i kropp och knopp. 
Efter tre kvällar med vin, öl på After Skin och tröttHet blir det en vinfri kväll. 
 
Imorgon om kör vi "hemåt" igen, tyvärr! 
 
Go kväll från tre slitna själar i Chamonix!


Kommentarer
Mamma

Söt du är :-)

2014-02-05 @ 14:19:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min blogg är som en gott & blandat påse- en blandning av sött och salt. Här får du läsa om allt från vad som fyller en helt vanlig vardag till att vara på resande fot. Nu väntar nya äventyr, följ med!

RSS 2.0